№1. При згадці слова Tesla практично у кожного нашого сучасника у голові виникає образ Ілона Маска, який вважається фундатором даної компанії. Насправді ж засновниками Tesla Motors були два інженери — Мартін Еберхард та Марк Тарпеннінг. У той час американо-канадський мільярдер вів переговори з NASA щодо SpaceX, а зацікавився проектом по виробництву потужних електрокарів лише через рік, ставши пізніше його найбільшим інвестором і главою.
№2. У ряді європейських країн автомобілі «Жигулі», що вироблялися ВАТ «АвтоВАЗ», продавалися під маркою «Лада». Справа в тому, що в російсько-українському мовному середовищі слово «жигуль» не має ніякого негативного відтінку, так як походить від назви гір у складі Приволзької височини. Однак в англійській і французькій мовах воно співзвучне з словами «gigolo» й «gigolette», що мають вкрай негативну конотацію.
№3. Найперший штраф за перевищення швидкості руху отримав англієць У. Арнольд, нещодавно придбавший собі новенький автомобіль. На рубежі XIX-XX століть ліміт швидкісного пересування у межах населених пунктів Сполученого Королівства становив всього три км/год, однак вікторіанський екстремал вирішив перевірити потужність свого авто й примудрився розігнатися аж до п'ятнадцяти. Помітивши немислиме правопорушення, полісмен наздогнав Уолтера на велосипеді і виписав штраф.
№4. Мало хто знає, що дзеркала заднього виду стали частиною кузова цивільного автотранспорту завдяки гоночним змаганням, що мали неабиякий вплив на автомобільну промисловість. Дане вдосконалення було впроваджене в 1911 році після того, як один з гонщиків Indianapolis 500 вирішив полегшити конструкцію свого боліду, закріпивши на ньому просте кишенькове дзеркальце. У ті часи спорткари були 2-місцевими: на передньому сидів водій, а на задньому — штурман, який повідомляв про те, що відбувається позаду. Відмовившись від пасажира, пілотові вдалося істотно збільшити маневреність авто, що і стало запорукою його перемоги.
№5. До речі, легендарний автомобіль «Перемога», що став справжнім символом переваги Червоної армії над фашистською Німеччиною, спочатку планувалося назвати «Батьківщина». Проти цього виступив Йосип Сталін, який під час презентації сказав директору Горьковського автозаводу пам'ятну фразу: «І почому Батьківщину продавати будете?».
Цей сайт використовує файли cookies для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи перегляд сторінок сайту, ви погоджуєтеся з використанням файлів cookies. Якщо вам потрібна додаткова інформація або ви не хочете погоджуватися з використанням cookies, будь ласка, відвідайте сторінку "Про cookies"