Список бажань
Ваш список бажань поки порожній. Додавайте товари, що сподобалися в бажані чи авторизуйтесь , якщо додавали товари раніше
Список бажань
Ваш список бажань поки порожній. Додавайте товари, що сподобалися в бажані чи авторизуйтесь , якщо додавали товари раніше
Список бажань
Ваш список бажань поки порожній. Додавайте товари, що сподобалися в бажані чи авторизуйтесь , якщо додавали товари раніше
NEWS

Підготовка автомобіля до зими

19 / 11 / 2020

Мінусова температура, сніг та ожеледь можуть стати серйозними випробуванніми на дорозі, якщо своєчасно не підготувати автомобіль до зими. Проте, не всі водії роблять планове ТО перед початком холодів. Давайте розглянемо, що треба обовобов’язково перевіряти та міняти в машині до початку зимового сезону.

Приділіть увагу шинам

Підготовка машини до зими вирішує три проблеми: безпека, комфорт і надійність пересування. У зхимовий період важливо, щоб колеса мали хороше зчеплення з дорожним полотном. Тому «перевзути» зимові шини треба заздалегідь. У деяких країнах вимоги до установки зимової гуми передбачені на законодавчому рівні.

Існує декілька видів зимових шин:

  • Шиповані. Призначені для самих суворих умов. Такі шини обирають водії, яким треба їздити по ожеледі та укоченому снігу. Цы шини придатні до експлуатації при температурі від 0 до -50 градусів. Саме при мінусовій температурі шипи проявляють свій максимальний ефект, буквально «вгризаючись» у товщу криги або спресованого снігу. Деякі водії вімічають більш довгий гальмовий шлях у шипованих шин, але, не зважаючи на це, вони найбільш безпечні у зимову пору.
  • Скандинавський тип. Це нешиповані шини з крупним протектором, які використовуються при сильних морозах від -25 до -50 градусів. При температурі від 0 до -25 градусів характеристики цих шин трохи гірші, ніж у шипованих. Проте, шини скандинавського типу створюють менше шуму, їх строк експлуатаціі більший, ніж у шипованих.
  • Нешиповані європейські або фрікціонні. У цих шин більш дрібний протектор, в якому э канавки для відводу води. Цей тип покришок підійде до очищених від криги та снігу європейських доріг, а також для поїздок у відлигу. Використовуються при температурі від +10 до -20 градусів, підходять для умов теплої зими. Гума у них більш щільна, у порівнянні з двома попередніми видами, а строк експлуатації достатньо довгий. Европейські шини також можна замінити заздалегідь, не чекаючи першого снігу.

На що ще звернути увагу при підготовці машини до зими

  1. Акумулятор. Перше, на що треба звернути увагу – це акумулятор. Якщо ви його не міняли протягом останніх 5-7 років, то завести машину у холод буде досить складно. Тому перед початком холодів стару АКБ краще дозарядити або поміняти. Також слід преревірити стан генератора – чи нема пошкоджень ремня та витоку струму, за рахунок яких стартерна батарея може передчасно розряжатися.
  2. Моторна олива. Якщо до приходу зими автомобіль проїздив на оливі більш 8-10 тисяч км , то треба замінити цей витратник. Для невеликого пробігу можна їздити далі без заміни мастильного материалу. Свіжа олива запобіжить передчасний знос ДВЗ і поліпшить запуск авто на морозі. Разом із мастильною рідиною міняють і масляний фільтр, який у процесі експлуатації забивається продуктами зносу.
  3. Антифриз. Охолоджуюча рідина підлягає заміні кожні 30-40 тисяч км пробігу, тому враховуйте дату її останньої заміни. Також доцільно залити свіжий хладагент, якщо речовина змінила колір, загустіла, піниться або у неї з’явився осад у вигляді пластівців.
  4. Помпа і термостат. Якщо у вас вітчизняний автомобіль, обов’язково оглянте ці дві детлі. Якщо вони потребують заміни – краще зробити це перед початком холодів. Инакше ви ризикуєте застрягти на дорозі, а чекати допомоги на морозі небезпечно для здоров’я.
  5. Бензобак. Обов’язково проведіть огляд бензобака. Якщо ви не чистили його останні 100-150 тисяч км пробігу, у ньому можуть накопичитись вода і бруд. При мінусових температурах це провокує обмерзання сітки бензонасоса, перешкоджаючи попадінню бензинуу у паливну систему. Чистити бензобак краще у теплу погоду, але якщо ви не встигли зробити це до морозів, можна додати спеціальну присадку – видалитель вологи.
  6. Гальма. Перевірте гальмову систему. Важливо, щоб при гальмуванні машину не заносило у сторони. Якщо будь-який супорт хоч трохи підклинює на обмерзлій дорозі, авто може занесті і навіть розкрутити. Щоб уникнути небезпеки, гальма обов’язково треба перевірити і усунути будь-яку несправність.
  7. У бочок омивача залийте незамерзаючу рідину. Щітки дворників також краще поставити нові або обрати модель, розраховану для зими. У крайньому випадку – замініть гумки дворників.
  8. Обов'язково оглянте кузов автомобіля – чи нема у ньому подряпин і осередків корозії. Дороги часто посипають сіллю та агресивними реагентами, що може негативно впливати на метал кузова.

При підготовці авто до зими, не забудьте покласти у багажник лопатку для снігу і щітку. Також не зайвими будуть силіконові мастила для ущільнювачів та спеціальні розморожувачі замків. Таким засобом можна обробити замкові механізми для тго, щоб вони хорошо робили на морозі.

Готувати автомобіль до зими завжди краще не поспішаючи і заздалегідь, щоб будь-які погодні умови не стали для вас неприємною несподіванкою.