Список бажань
Ваш список бажань поки порожній. Додавайте товари, що сподобалися в бажані чи авторизуйтесь , якщо додавали товари раніше
Список бажань
Ваш список бажань поки порожній. Додавайте товари, що сподобалися в бажані чи авторизуйтесь , якщо додавали товари раніше
ARTI
CLES

Антикорозійна захисна обробка автомобіля своїми руками

18 / 12 / 2020

У зв'язку з тим, що несуча частина авто традиційно виготовляється зі сталі, згодом із нею може трапитися така неприємність, як корозія та знос металу. Від цього лиха не застраховані всі автотранспортні засоби, незалежно від моделі, класу та режиму експлуатації. Іншими словами, вже з моменту сходження з конвеєру автомобіль переслідується невидимим й небезпечним ворогом, здатним у найкоротші терміни привести його у непридатність при бездіяльності з боку водія.

Посилити проблему не складно, а ось повернути «залізному коневі» привабливий зовнішній вигляд — задача не з легких. При цьому плачевний технічний стан автомобільного кузова робить на оточуючих таке ж враження, як і нечищене взуття, яке свідчить про неохайність та неорганізованість свого власника.

Для чого потрібна антикоробробка

Корозія — це ніщо інше, як руйнування металу внаслідок хімічного (сухого) та електрохімічного (мокрого) впливу зовнішніх факторів. У водійському і професійному середовищі цей термін помилково ототожнюється зі словом «іржа», яка є результатом окислення заліза, що входить до складу сталі. З цього випливає, що боротися потрібно не з іржею, а безпосередньо з корозійними ураженнями. І чим раніше автовласник починає цю боротьбу, тим довше проживе кузов автомобіля.

На заводському конвеєрі кузовні елементи автотранспорту покриваються ґрунтовкою і лакофарбовим шаром. Потім на днище наноситься спеціальна пластизольна мастика, всі приховані порожнини обробляються захисним складом, а деякі деталі піддаються оцинкуванню. Виходячи з обсягу робіт, а також використовуваних при їх виконанні спецзасобів і технологій, деякими автовиробниками встановлюється гарантійний термін до появи наскрізного кородування на випускаємому ними модельному ряді.

На практиці такого комплексу заходів, на жаль, виявляється недостатньо. Справа у тому, що заводські пластизоли не проникають до зварювальних швов та не містять компонентів, що інгібують розвиток окислювальних процесів. Вони лише оберігають метал від механічних впливів. При цьому всі технологічні наклейки, що прикривають нарізні сполучення при фарбуванні, у процесі зборки авто знімаються, оголюючи окремі ділянки днища.

При русі автомобіля вилітаючi з-під коліс вода, пісок, дрібні камінчики, гравій та дорожні реагенти завдають фізичних й хімічних ушкоджень залізним кузовним частинам. Це незважаючи на те, що сучасні авто оснащуються надійними підкрилками і бризговиками, виготовленими з зносо- і термостійкого матеріалу.

Крім того, заводські пластизоли схильні до стирання при контакті зі сніговими обмерзаннями, тротуарними бордюрами та заглибленнями у грунтових дорогах. У свою чергу зовнішній лакофарбовий шар страждає від впливу опадів, сонячних променів, забруднень і термоперепадiв, що проявляється у вицвітанні й окисленні фарби, а також у появі подряпин та мікротріщин.

Звичайно, нинішній рівень розвитку технологій дозволяє відновити навіть критично проржавілий кузов. Але ціна такої послуги може бути еквівалентна придбанню вживаного автотранспорту.